Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Kåsjödagen :)

Av Frida - 22 maj 2012 16:49

Tjabba   Idag var det Kåsjödagen på vår skola   Det var kul!!! Vi gick till kåsjön(Furulungskolan ligger nära kåsjön)   Det var asvarmt   och jag hade inget vatten med mig   Vi gjorde olika tävlingar(6:orna mot 6:orna, 7:orna mot 7:orna; 8:orna mot 8:orna och 9:orna mot 9:orna)

Vår klass(6C) vann(mot 6:orna alltså)  Sedan var det final, alla vinnande lag mot  varandra  och 6C kom sist  Men det var kul ändå   


Ett exempel på tävlingarna vi gjorde var att gå på styltor     

Ett annat exempel var att paddla badkar  


Man delade upp sig i grupper och min grupp bestod av mig, Elin och Annavera(Elin och Annavera är mina vänner)

Våran grupp gick på plattor och vi fick inte nudda marken  Men jag har ingen bild på det tyvärr    


Efter tävlingen så badade jag med Carro och Matilda   

 

Carro ville inte vara med på kort så därför så får ni nöja er med denna bilden på Matilda   


Snart ska jag iväg till stan och på Kopparberg och Lindköping(damerna) som ska spela fotboll.   Jag gillar inte fotboll men min lillasyrra Maja går i Jonsereds IF(ett forbollslag) och dom ska gå in på planen med fosbollsspelarna  Coolt, va?   

Snart måste vi åka men först så ska jag lägga ut en liten video på bloggen så håll utkik  

Vi hörs(om 3 minuter)  







       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 9 augusti 2013 13:58


Tjabba Tjabba alla mina bloggdreamare! ;)

Av Frida - 7 augusti 2013 15:10


Tjabba!!!

:P

Av Frida - 5 augusti 2013 16:25


Av Frida - 5 augusti 2013 16:24

Tjabba Tjabba alla bloggdreamare!

Av Frida - 4 augusti 2013 15:35


Tjo alla bloggdreamare ;) Nu är man hemma från stugan igen!

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Skapa flashcards