Alla inlägg under juni 2012

:-(

Av Frida - 24 juni 2012 23:01

Hej! Allt var ett elakt skämt som mina vänner utförde! Daniel fredberg finns inte på riktigt :-( aja, nu ska jag duscha hej då <3 imorgon kommer bilder från kreta förresten.

Av Frida - 24 juni 2012 11:51

TJAAAAA   Frida om skriver och som har nått kul att berätta!!!!  Igår fick jag ett medelande av en främmande kille som heter Daniel Fredberg hade sett mig på bloggen och tyckte att jag var skitsnygg!!! Han ville bli tsm med mig    Jag blev smickrad men sa att jag gärna lär känna honom lite först. Aja, håll tummarna   







Av Frida - 23 juni 2012 16:13

Tja   Igår var jag på midsommarfirandet i Jonsered! Det var kul    Jag vann en ask choklad    

Nu har jag inget mer att skriva! Hej då  





P.S Klicka här om ni vågar..........



Av Frida - 21 juni 2012 09:59

Tjena ;-) igår o i förrgår hade jag loppis! Fick sålt ett par grejer :-) iallafall, idag ska jag ha det igen ^_^ vi hörs <3 frida

Av Frida - 20 juni 2012 17:24

Tja ;-) har tappat bort min hemnyckel :-( var på allum o shoppade, kom hem och upptäckte att nyckeln var borta :-( aja, önska mig lycka till! Frida <3

Av Frida - 19 juni 2012 15:11

Tjabba! Hoppas ni njuter av sommarlovet! Det gör jag :-) jag har slappat framför TV:n hela dagen!!! Hehehehehe........ :-) Från Frida <3 SOMMARLOOOOOOOV :-D

Av Frida - 18 juni 2012 21:08

Halloj!   Det är en tävling på facebook där ens blogg kan bli veckans blogg! Det är Nisvet Suljić som håller i tävlingen. Man hade större chans att vinna om man skrev om honom så därför gör jag det!

 

Han heter Nisvet Suljić och bor i halmstad. Om ni vill koma till hans facebooksida, klicka på hans namn.

Han bloggar och hans bloggaddress kommer här: http://www.nisvetsuljic.se/  I bloggen skriver han om smode musik m.m    

Det var allt om Nisvet!   vi hörs!!!!



   

Av Frida - 18 juni 2012 12:02

Tjabba   Nu är jag hemma igen!    orkade inte blogga igår(när jag kom hem) var för trött  hursomhellst, det har varit sketkul!!!!!!   jag har fått en snygg brun färg, men huden har börjat torka   

jag har solat och badat varje dag   Vi träffade en svensk familj som vi har byt telefon nummer med. Vi hade superkul med dom! Jag träffade andra personer där också(en tysk jätte söt flicka som hette Lana, en liten italiensk pojke som hette Allexio och en kille som hette Raffaell och som jobbade på en resturang som vi åt på)


Nu ska jag berätta om resan:

Jag gick upp kl halv 4. Taxin kom kl 4 och körde oss till flygplatsen.

När vi hade visat passen och gått igenom kontrollen och sånt så satte vi oss på flyget. Jag var nervös men ändå glad. Starten gick bra och landningen med!!! Flygresan tog 3 timmar och ca 40 minuter. Sedan gick vi till bandet som skickade ut allas väskor. Det tog typ en halvtimma!!!! Och det tog så lång tid för att vi stod vi fel band(de hade typ skrivit fel eller nått)! När vi äntligen fått våra väskor åkte vi buss i ca 45 minuter. Bussen körde till vårat hotell "Star bech village". En kille tog oss till våran lägenhet! Den var super fin! Jag minns inte riktigt men jag tror att vi gick och åt när vi hade packat upp! Vi åt på en hollänsk resturang. Jag beställde rebenspjäll och det var så himla mycket så mamma och Lars fick halva! Och dessutom var maten inte så god! Sen tror jag att vi gick till polen och badade!  


Nu orkar jag inte berätta mera om min resa till kreta, så nu ska jag berätta vad jag har gjort idag  


Jag har varit på östra sjukhuset och gjort ett EEG-test. På ett EEG-test så sätter dom fast en massa elektroner på huvudet o ch sedan ska man typ sova och så kollar don pulsen och sånt när man sover. Testen var inte jätte jobbigt, men jag fick gå upp kl 6!!!!! Det är ju sommarlov, och då ska man inte gå upp kl 6!!!! Aja, nu är resten av sommarlovet ett slapparsommarlov. Nu ska jag bara slappa, sola, bada, käka glass, hänga men kompisar, åka till farmor och farfar och mycket, mycket mer!  


Aja, vi hörs  


P.S Bilder från resan kommer anntingen ikväll eller senare i veckan(orkar inte lägga upp dom nu!




     

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards