Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 16 augusti 2012 16:39

Tja   Har ätit på mcdonals. Är med min kompis Sandra. Sorry att ja inte har bloggat på ett tag, har glömt. Ett nytt radioavsnitt kommer snart. Jag ska snart börja med den där filmen. Ha tålamod Hej då   

Av Frida - 6 augusti 2012 21:07

Tja ;) idag ville min lillasyrra vara modell. Jag valde kläder och hon stod modell. Ledsen att det inte har kommit dagens outfit på ett tag, men nu kommer det komma betydligt fler. Diadem-???
Väska-Hemnagjord
Linne-H&M
Byxor-???
Den lila rutiga blusen-Kappahl
Hej då från Frida <3

Av Frida - 6 augusti 2012 14:03

Tja    Läget? Vad gör ni? Jag chillar. Snart är sommarlovet slut   Några dagar efter skolstarten fyller jag år   YEY   Jag kan inte fatta att jag blir tonåring det 26 agusti. Hej då   

 

 

Från Frida

Av Frida - 5 augusti 2012 23:25


 

Av Frida - 5 augusti 2012 15:08

Tja ;) Sorry att jag inte har bloggat på ett tag. Sov över hos min kompis Frida i fredags. Det var kul! Just nu chillar jag bara. Kom precis att tänka på att det bara är 21 dar(om man räknar med idag) tills jag fyller 13. YEY :D Förresten, jag ska skänka bort min kanin(gratis alltså) Är det nån som är intresserad?

   
Namn: Blacky
Ålder: Fyller 2 år i oktober.
Födelsedatum: Okänt
Ras: Dvärjvädur
Typ: Innomhuskanin
Kön: Hane


Blacky är innomhuskanin men är även van vid att sova utomhus om du har en trädgård och en utomhusbur. Transportbur och sele/koppel ingår. Du får även ett papper med skötselinformation.

Ring om du är intresserad(om du har mitt nummer alltså).
Vill inte ge bort nummer, men kontakta mig gärna på facebook om du vill ha den.

Klicka här för att komma till min facebooksida. 

Av Frida - 2 augusti 2012 14:39

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards