Alla inlägg under oktober 2012

Tja

Av Frida - 29 oktober 2012 10:57

Tjabba läget? Hoppas all e gött :) snart ska ja till mina kusiner hej då <3

Av Frida - 27 oktober 2012 18:08

Tja hur e läget   Guuud vilket strömavbrott det var i torsdags. Det började vid typ 15:00 eller nått och strömen kom tillbaks kl 3 på natten asså gud blev helt galen hade inget att göra   Aja hahahahahahahahaha hej då   

Av Frida - 25 oktober 2012 12:41

Tja   Hoppas allt e bra med er   Ska ha engelska snart, börjar om 5 minuter   BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Aja hahahaahahaha hej då   

Av Frida - 25 oktober 2012 12:27

Tja nu ska vi ha en fototävling   

Skicka ett foto till mig. Det kan var ett roligt foto, ett sorligt foto, ett snyggt foto, ett coolt foto eller något helt annat. Det kan var vad som helst! Det bästa fotot får titeln "bästa bilden" och den som skickar den får titeln" bästa fotografen". Jag väljer vinnaren om några veckor, och vinnaren presenteras på bloggen tillsammans med fotot.

P.S Du(eller nån du känner) måste ha tagit bilden själv och du får max ha 2 bidrag.

Skicka bilden till fridastrom99@gmail.com. Och skriv även ditt nanm i mailet.


Hej då    

Av Frida - 25 oktober 2012 08:05

God morgon ;) hoppas allt e bra. Nu ska jag ha slöjd :) om en liten stund kommer jag lägga ut en tävling. Hej då <3

Av Frida - 24 oktober 2012 12:10

Hej nu ska vi ha en msp tävling för er som spelar msp(movie star planet)

Skriv i en kommentar varför msp är så bra. I namn fältet skriver ni erat msp namn. Jag väljer den bästa kommentaren innom ett par veckor. Vinnaren vinner 3 auto och presenteras här på bloggen. :)

ps. minnst 3 st måste delta annars är det inte kul att utse vinnaren.

Av Frida - 24 oktober 2012 11:48

Tjaa  Är äntligen tillbaka igen. Tog aldrig bort bloggen som tur var. Har fått tillbaka bloggsuget och nu kommer det bli många fler videos än förrut. Jag lovar   

Hej då   

Av Frida - 18 oktober 2012 12:56

Hej ;) som ni märker har jag inte bloggat på jääääääääte länge! Jag har tröttnat och detta är(jag är 99 % säker)tyvärr mitt sista inlägg. Jag kanske skaffar en ny blogg snart men det blir nog en musikblogg tror jag, kanske några roliga videos oxå. Kan lägga ut addressen här om jag skaffar en ny blogg. Aja hej då <3


Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards