Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Frida - 16 februari 2012 22:52

Tjena alla snälla och mindre snälla bloggläsare!!! Några av er har skrivit onödiga och taskiga kommentarer. Kan ni sluta med det tack!!! Jag blir faktiskt ledsen!!!  snyfft, snyfft..............jag har också känslor!!!   

Av Frida - 16 februari 2012 22:36

Tjena alla bloggläsare!!! Kom precis ut från ducshen.   Sitter och bloggar i badrock.    

Av Frida - 16 februari 2012 19:44

Tjena alla bloggläsare!!! Jag interjuvade min lillasyster Maja om bloggen. Så här svarade hon:


Fråga 1 Vad gillade du bäst med bloggen?

Veckans spel.


Fråga 2 Vad ogillade du mest med bloggen?   

Att inte Brolle fanns med som alternativ på omröstningen.


Fråga 3 Vad kan jag göra för att förbättra bloggen?

Ändra designen till en blå design.


Fråga 4 Vad tyckte du om designen?

Ganska snygg men jag gillar inte rött så mycket.                                                                                                                                                                                                                

Fråga 5 Vad tyckte du om namnet?

Bra!!!           

                                                                                                                                                                   



Här kommer en bild:

                                                                                                          

Av Frida - 16 februari 2012 16:32

Tjena alla bloggläsare!!! Paula ville att jag skulle lägga upp lite bilder på mitt rum så här kommer några:            

Tyvärr är rummet lite stökigt! Pappa har sagt att vi ska städa någon gång i veckan, har ju sportlov nu!!!   

Av Frida - 16 februari 2012 13:51

Tjena alla bloggläsare!!! Ville bara påminna er om dikttävlingen, som har pågott i några dar nu!!! Skicka in era bästa dikter till mig, genom att skriva en kommentar, där du skriver en dikt!!! Så skriv, skriv, skriv!!!  

Av Frida - 16 februari 2012 13:48

Tjena alla bloggläsare!!! Kan ni skriva en kommentar, en fråga, en dikt till tävlingen eller rösta på omröstningen. Om ni gjorde det vorre ni bäst!!! Bloggen vorre roligare då!!! Tack i förväg. He det så bra!!!   


Av Frida - 16 februari 2012 13:47

Tjena alla bloggläsare!!! Ville bara be er att tipsa om bloggen för så många som möjligt! Tack i förväg!!! He det så bra!!!   

Av Frida - 16 februari 2012 13:10

Tjena alla bloggläsare!!! Det är snö på hela lekplatsen utanför lägenheten. Man börjar bli lite trött på snön nu!!!

Här kommer en liten snö video:             

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards