Alla inlägg den 3 april 2012

Av Frida - 3 april 2012 19:07

Tja bloggen!!!! Slapp följa med   käkar glass med min mammas pojkvän    







 

Av Frida - 3 april 2012 18:13

Tja alla bloggläsare   Någonting hämskt har precis hänt   mamma tvinga mig att

HÄLPA TILL I TVÄTTSTUGAAAAAAAAAN   och efter maten ska jag följa med igen!    Har jag inte lidigt tillräkligt.....????





 

Av Frida - 3 april 2012 16:51

Tja bloggen! Har ändrat dessign nu!   Men är den snyggare än den förra?   Vad tycker ni? 






 

Av Frida - 3 april 2012 16:15

Precis som jag lovade, så kommer nu veckans spel  

Veckans spel är:

    

Här är länken till hemsidan där spelet finns:

http://www.friv.com/    

Av Frida - 3 april 2012 16:07

Nu kör veckans videoklipp igång igen  

Veckans videoklipp är:

 

Veckans spel kör också igång igen  

Men det kommer på ett annat inlägg.................  


Av Frida - 3 april 2012 15:27

Nu är skolan slut för idag :) resten av dan blir slappar tisdag :)Efter jag har gjort mina läxor förstås........:(

Av Frida - 3 april 2012 14:48

Tena alla bloggläsare!!! Har SO   Men varför bloggar jag då???   Jo, förjag är klar med mina uppgifter så jag får surfa på internet. Detta speciella tillfälle utnyttjar jag till 100 procent. Här kommer fem små videos  

Hahahahaha   ÄLSKAR honom!!!! Här e addressen till hans blogg: http://blogg.vk.se/lillabloggen 

Tyvärr har han slutat att blogga........    

Av Frida - 3 april 2012 10:56

Hej alla bloggläsare! Skulle ni villja att eran blogg blev veckans blogg, skulle ni villja få mer läsare? NU har ni chansen    till det här inlägget skriver ni ennkommentar med länken till eran blogg och varför ni älskar att blogga    varje vecka(varje måndag väljer jag en ny veckans blogg, så ni kan alltså när som hellst skriva länken till eran blogg.    Jag bedömer design innerhåll m.m och självklart skriver jag länken till veckans blogg också   



 

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards