Alla inlägg under april 2012

Av Frida - 3 april 2012 10:56

Hej alla bloggläsare! Skulle ni villja att eran blogg blev veckans blogg, skulle ni villja få mer läsare? NU har ni chansen    till det här inlägget skriver ni ennkommentar med länken till eran blogg och varför ni älskar att blogga    varje vecka(varje måndag väljer jag en ny veckans blogg, så ni kan alltså när som hellst skriva länken till eran blogg.    Jag bedömer design innerhåll m.m och självklart skriver jag länken till veckans blogg också   



 

Av Frida - 2 april 2012 16:51

Tja alla bloggläsare! Ville bara lämna lite rolig fakta om min mammas pojkvän: HAN NYSER SOM EN TJEEEEEJ!!!! hahahaha    Det var allt......  

Av Frida - 2 april 2012 16:39

Veckans kommentar är: Kan du inte blogga lite oftare? Din blogg är jätte bra tycker jag!

Kommentaren lämnades av: En som du kände förrut tyvärr

Grattis!   

Vill du också vara den som lämnar veckans kommentar? Lämna en gullig kommentar till mig så kanske det blir din kommentar som visas nästa vecka!   

Av Frida - 2 april 2012 15:24

Hej alla goa bloggläsare!!!! Nu ska vi ha en bildfrågesport   


Fråga 1:

Vilken fågel är detta?

 


Fråga 2:

Hur många olika blommor är det? Är det samma sort?

 


Fråga 3:

Coola zebra ränder, va? men är dom edentiska?

     


Fråga 4:

Vad för djur ser ur så här på nära håll?

 


Fråga 5:

Vad föreställer bilden?

 

Du skriver dina svar till frågorna i en kommentar till detta inlägg. Du kanske tänker: Men om jag skriver mina svar i en kommentar kommer alla se vad jag har svarat, men det är inte sant! Jag måste ju godkänna alla kommentarer innan jag gör dom synliga på bloggen, och det tänker jag inte göra den här gången, bara spara dom. Så den enda som kommer kunna se era svar är alltså jag. Bra, va? På måndag avslöjar jag vinnaren(den som fått flest rätt svar)


Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards