Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Frida - 1 juli 2012 18:33

Tjabba   har kommit hem nu, och syrran också    här kommer lite bilder från kreta och lite andra roliga bilder.

     

senare ikväll kanske jag lägger ut fler bilder, annars måste ni tyvärr vänta en vecka   fråga mig inte varför, det bara är så! aja, här kommer de roliga bilderna.


hahahahahahahaha snäll telefon man har    tydligen så ä'r jag äldre än min mamma   

   


hihi stenen ser ut som en groda   

 

Av Frida - 1 juli 2012 12:10

Hejsan alla läsare! Frida här. Förlåt så jätte mycket att jag inte har bloggat på ett tag. Har tappat bloggsuget lite. Men nu börjar suget komma tillbaka. I måndags sov jag över med Matilda och Carro. Vi såg på skräckfilm och var uppe till fyra! Det var kul! En film vi såg var "The ring" guuuuuud va läbbig den var! Om ni gillar blod, läbbiga överraskningar och mardrömmar så MÅSTE ni se den!!!! Igår var jag hemma och kollade på alvin och gänget 3. Nu är jag på väg till min morfar. Maja är på fotbolls läger och kommer hem senare idag. När jag kommer hem från morfar ska jag lägga ut lite bilder från kreta. Nästa vecka(på måndag eller tisdag) kommer min första dagens outfit. Jag och den där personen har blivit sams igen förresten. Aja, vi hörs senare <3

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards