Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Frida - 3 juli 2012 19:40

Gjorde en trailer till en liten skräckfilm som jag håller på med. Säg vad ni tycker   


 

Av Frida - 3 juli 2012 18:56

För er som längtat, varsegod   

       


  • Rosa linne med texten "I love sune shine"
  • En kort grå kofta
  • Ett par trekvarts jeans
  • Lila kortstrumpor
  • Röda tygskor från skopunkten.

Jag vet tyvärr inte var jag har köpt alla kläder, men nästa gång ska jag försöka ta reda på det  




 


Av Frida - 3 juli 2012 12:35

Tjabba, frida här!   här kommer en kul liten video   Igår sov jag över med Matilda o Carro. Vi hittade en länk till ett läbbigt spel och Matilda och Carro ville testa. Jag filmade och så här reagerade dom:


 


Klicka här om ni också vill spela spelet   om ni vågar......  






 

Av Frida - 3 juli 2012 12:33

Här kommer äntligen ett nytt videoinlägg   om nån timma kommer även dagens outfit för första gången    

ljudet är ganska lågt så ibland får man skruva upp volymen! Om ni inte hör riktigt så säger jag "Tjabba, tjabba, jag hoppas ni mår bra" i början.
 





 

Av Frida - 3 juli 2012 12:25

Tjabba    ska strax lägga ut en video men först kommer en bild som jag gjort för att hylla sommaren   

 

Gör din egen på pizap.com





 

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards