Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Frida - 20 maj 2012 19:51

Hahahahahaha han finns på riktigt  








     

Av Frida - 20 maj 2012 19:42

Tjabba   Här kommer bilder från igår  


Jag lekte lite med Oskar innan maten, vi byggde en liten bondgård  


Sedan var det utomhuslek som gällde  

 

Charlie lägger mål     

Oskar lägger också mål       


Sedan åt vi  


Sedan lekte jag och Maja med Oskar  


Och dessutom så fick vi godis      


I Oskars rum övade vi på djurläten med Charlie   gulligt, va?


Nu ska jag strax lägga ut ännu ett inlägg så håll utsikt   
    



 

Av Frida - 20 maj 2012 19:20

Tjabba   Har varit på Lexbys dag(eller vad det heter..... )   Jag var där med Lars, mamma, Maja, Jeanette(mammas kompis), Aleyna(Jeanettes dotter), Cornelia(Jeanettes andra dotter), Pelle(min morbror) , Helena(Pelles fru), Oskar(Pelle och Helenas son) och Charlie(Pelle och Helanas andra son).

Så här kommer några bilder  

    

Det fanns många djur att kolla på. Det fans kalvar, hästar, hundar, kaniner m.m       

 


Man kunde rida och det gjorde Aleyna och Cornelia    

 


Se så söt Cornelia är i sin hjälm     


Man kunnde även åka militär vagn   och det gjorde Maja, jag och Oskar    

 



Det var en toppendag     

Jag ska strax lägga ut bilder från igår(när vi grillade hos kusinerna) men tills dess så får ni hålla er  

Vi hörs  




    

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards