Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Frida - 24 maj 2012 20:46

Tjabba   Jag pratade ju om värme exem i ett annat inlägg, men jag hade inte fått utslag, det bara kliade   Nu tror jag att jag(och pappa....he heh....) har kommit på varför    På min skola(Furulundskolan) så finns det en fotbollsplan med konstgräs, och det ligger pyttesmå svarta gummipluppar(krossade bildäck) över hela konstgräset. Och jag har hört att de är skadliga för miljön OCH huden   och jag har legat på fotbollsplanen och solat(utan långarmad tröja) så att lite av gummit har fasnat på armarna   Men vi ska köpa nån salva eller nått liknande  

Hursomhelst, Jag har varit med pappa och köpt glass     Och jag fick dessutom en coca-cola        min syrra är på disco så vi passade på   Jag köpte en Amerikanare(fast i bägare istället för strut)

 

Det var gött  

sedan var jag ute med mina kompisar och spelade fotboll   och mitt lag vann    Efter fotboolls matchen var jag svettig så när jag kom in tog jag en kall dusch         Det var skönt      

Vi hörs  





               

Av Frida - 24 maj 2012 08:12

Hallo alle Kinder ;) Wie get's? Ich get's SUPER heute :) Tschus ;)Övar tyska idag, här kommer översättningen:Hej alla barn ;) Hur mår ni? Jag mår TOPPEN idag :) Hej då ;)

Av Frida - 24 maj 2012 08:03

God morgon alla morgontrötta läsare ;) Sitter på bussen som tar mig till fängelset man brukar kalla för skola :P vi hörs <3Frida <3

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards