Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Frida - 23 maj 2012 20:02

Tja   Ville bara säga att ibland så skriver inte Elin att inlägget är från henne, så ni får tiita noga   

Jag: Namnteckning eller "Frida

Elin: Ofta inget eller typ "hälsningar Elin"

Och ett medelande till Elin, när hon läser detta: Tänk på att alltid skriva vem inlägger är ifrån   



   

Av Frida - 23 maj 2012 19:02

Idag har jag varit och badat med matilda   , det var kul!  .

Nu gör jag inte så mycket ;)

Av Frida - 23 maj 2012 19:00

Tjena   Glömde bort att blogga   Men bloggar nu   Matchen var grymm   Kopparberg vann med 6-0   Det var tur eftersom jag, pappa, Maja och nästan alla jag känner(som var på matchen) hejade på dem   


Det var coolt att se min syrra gå in på planen   Hon stod med lagkaptenen, nr 8   

 

Hon står i mitten mellan en av dommarna(i blå tröja) och målvakten(i ljusgrön tröja)

När hon var klar så satte hon sig på läktaren och kollade på matchen  

   


Och efter 5 minuter så gör Kopparberg mål   


Egentligen så är inte detta det första målet utan det ändå målet som jag filmade....he heh..... 

Hur som helst, det har varit varmt idag    och jag tror jag fått värmeexem eller nått....  För mycke sol tror jag........   Med jag har iallafall blivigt lite sombränd     Men jag drabbades av värmeslag

idag!!!   Det var INTE kul!!!! Jag blev hängig, musklerna blev slöa, mitt huvud tungt, jag mådde illa och jag svettades som en gris   Inte kul för fem öre!!!!    Drack vatten och åt glass när jag kom hem   Jag har dessutom fått ett myggbett   Sommaren är HÄÄÄÄÄR       Nu har jag käkat middag och ska strax kolla lite på TV   Kanske bloggar lite senare ikväll   Men aja, vi hörs  





               

Av Frida - 23 maj 2012 13:42

Tjabba ;) sitter och väntar på bussen(i partille centrum) Jag tycker att det är kul att min kompis Tilda har kommit hem från Spanien :) hon åkte förra veckan och jag tror att hon kom hem igår....? Hon va iallafall i skolan idag :) hur som helst, när jag kommer hem så ska jag blogga om bl.a matchen så vi hörs <3Frida <3

Av Frida - 23 maj 2012 08:08

Snart ska jag gå till skolan med Annavera, Matilda och tilda som har kommit från spanien!      

Jag tror att jag ska bada sen efter skolan!, kallt tror jag   hejdå! <3 ;). Från Elin!    

Presentation


Om du läser detta har du kommit till bloggdreams, en blogg om mitt liv ;)

Fråga Frida

101 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni mest om att göra på sommaren?
 Bada
 Vara med kompisar
 Sola
 Äta glass
 Chilla hemma
 Sova länge
 Vara uppe sent
 Resa
 Vara ute
 Spela fotboll

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!!!

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards